Jeg er visst lykkelig

Jeg leser elevtekster om dagen. Det er årets tentamen som skal evalueres. En av elevene mine hadde brukt et nydelig uttrykk som har satt seg fast i meg:

Du vet at du er lykkelig når du smiler selv om ingen kan se deg.

Jeg kom til å tenke på det da jeg kjørte til jobben i dag morges. Jeg satt helt alene i bilen og smilte. ¨

Så er jeg vel lykkelig.

10 responses to “Jeg er visst lykkelig

  1. Det var en härlig och underfundig tanke och förmodligen helt visst och sant. Kram och ett leende från mej. Ha det gott.

  2. Takk for det, Birgitta.

  3. Det er så sandt som det er sagt.

  4. Så er jeg også en av de lykkelige:-)

  5. I hvert fall i dag 🙂

  6. Du får mig til at smile Hege 🙂 og jeg har givet dig en you make me smile award

  7. Squee! Jeg er visst også lykkelig. Så godt å få det bekreftet 😀

  8. Hvor er det smukt skrevet

  9. Tusen takk, Lene. Så smiler jeg i hele dag også 🙂

  10. Tehme Melck

    Jeg våkner av og til av at jeg ler i søvne, så jeg er nok lykkelig …

Legg igjen en kommentar