Hva er det med Tuva Novotny?

Nå er det på tide med litt fjortisblogging også.

Altså:

Tuva Novotny er den aller, aller peneste dama jeg vet om. På tredje plass kommer Audrey Hepburn. Andreplassen står foreløpig tom. Ikke det at jeg tror det interesserer deg, men se bare her:

Tenkte bare jeg skulle si det.

Har du sett noe nydeligere enn henne? Jeg ser et frekt glimt i øyet, et skjevt smil, noe fandenivoldsk og ujålete – ei stilig dame, rett og slett!

Ikke nok med det: Jeg går fortsatt rundt og synger på Newfound lover sju år etter Smala Sussie. Lån øret til dette noen minutter, så kan du synge sammen med meg.

6 responses to “Hva er det med Tuva Novotny?

  1. Jeg synes hendes smil ligner smilet på en pige, jeg har kendt …
    Jo hun er fanget på et tidspunkt hvor hun er på toppen 🙂

  2. Enig:) Hun er pen. Hun har en personlig sjarm og utstråling!

    Glad jeg fant frem til bloggen din forresten!

    Mammadamen:)

    • Veldig hyggelig at du fant fram hit, Mammadamen, – men jeg håper du finner noen mer interessante ting å lese her enn denne posten 🙂

  3. Jeg så de fem første episodene av «Dag» på TV2 Sumo i kveld (endelig) og ble såpass betatt av denne «Eva» at jeg bare måtte google litt for se hva hun hadde spilt i før, og kanskje for å se om noen hadde omtalt hennes utstråling og utseende i litt saftige ordelag. Så fant jeg hit. Verden er ikke stor, selv ikke på Google.

    Og så oppdaget jeg at det jo var hun uforskammet pene svenske dama fra Skavlan nylig, hun som hadde spilt mot Julia Roberts, bor i København og som hadde en «fantastisk» norsk mann.

    Jeg har ingen liste, men om jeg hadde …

  4. Tuva Novotny er søt, Knut, – og du bør avgjort ha en liste. Det lærte vi da av High fidelity. Jeg overraskes stadig over hvor ofte blogginnlegga mine havner høyt oppe i googlesøk. Dette kan jeg lite om, men det gleder meg jo å få lesere, enten de kommer den ene eller den andre veien. Jeg ser på statistikken min at mange kommer inn for å lese om Novotny, og jeg skjønner at det har med denne serien å gjøre. Selv har jeg ikke sett den ennå, men Sumo har jeg, – så det kommer – om litt.

    Ha en fin dag, where ever you are 🙂

Legg igjen en kommentar

