Ikke helt vellykka gi bort-dag

Gi bort-dag, tenkte jeg, – det må jeg prøve. I fjor var vi innom en hage der man fritt kunne forsyne seg fra store stabler med bøker. Kaffe og kake fikk man også. Det var kjempekoselig.

???????????????????????????????

Thv og jeg prøver å få litt orden på huset vårt. Det er fullt av kjekt å ha, – og hvis vi skal klare å holde orden, må noe bort. Denne gangen hadde jeg ryddet i mat- og interiørmagasinene mine. Nesten 200 hadde jeg, noen gamle, noen nye. Det er for gæli å kaste dem, og jeg vet jo at mange gjerne vil ha sånne blader.

???????????????????????????????

Jeg la ut invitasjon på Facebook og fristet med pent bilde og løfte om både boller, kaker og kaffe. Det var veldig varmt vær denne dagen, og jeg vet jo at mange er på sjøen eller på hytta på sånne dager. Likevel hadde jeg håpet på fler enn seks besøkende. Fortsatt har jeg 150 magasiner i en koffert.

???????????????????????????????

Men den som gir seg har tapt. I august prøver jeg igjen, på en søndag ettermiddag.

Kommer du?

???????????????????????????????

Legg igjen en kommentar

