Jeg gikk ikke i tog

Jeg har aldri gått i tog 8. mars. Det er egentlig ganske merkelig, så engasjert som jeg er spørsmål knyttet til denne dagen.

DSC07415

I stedet for å gå i tog, samlet jeg et lite tog rundt spisebordet hjemme: Seks jenter, en enkel lunsj og litt vin. Det ble temperatur nok av det.

Og bare så det er sagt: Reservasjonsretten ble snudd og vendt hos oss også.

???????????????????????????????

Jeg liker sånne jentelunsjer. Innimellom skvalder, skitprat og latter, får vi også diskutert ett eller to eller tre viktige temaer. I dag ble det en fargerik blanding.

Jeg håper du også har hatt en fin kvinnedag.

???????????????????????????????

4 responses to “Jeg gikk ikke i tog

  1. Jo, vennindesludring over en tekopp i kveldinga etter årets første tur rundt Byneset med motorsykkelen.

  2. Så veldig hyggelig ut Hege. Regner med at desibelnivået var relativt høyt og diskusjonen livlig. Registrerte at dagen ble markert her i georgetown også.

Legg igjen en kommentar

