Tilhenger(av)hage

Om fem – seks måneder begynner hagesesongen igjen, – og det er jo ikke så gæli. Jeg mener, – vi har jo kunnet bruke hagen nesten helt fram til nå.

DSC06119

Naboen vår, pensjonisten, sitter fortsatt ute på solskinnsdager. Når jeg kommer kjørende hjem fra jobb, ser jeg han og en annen kar sitte i hver sin hagestol med kaffekoppen i hånda.

???????????????????????????????

Bak i hagen vår er det meste gjort vinterklart. Fortsatt står et par møbler ute, men noe skal man jo ha å sitte på om det kommer en solskinnsdag. Og så er det mynteplantene mine. Dem har jeg ennå ikke fått somlet meg til å ta inn. Kanskje blir det heller ikke gjort.

DSC06116

Inn fyrer vi i peisen, uten blåser og regner det.

Så ble det vinter i år også.

???????????????????????????????

5 responses to “Tilhenger(av)hage

  1. Herlig tranportabel have🙂
    Jeg glæder mig til foråret og den nye have sæson. Hvis jeg ikke arbejdede ville jeg også drikke min kaffe ude, når det ikke regnede🙂

    • Jeg er alt for lite ute når sommersesongen er over, – og det burde jeg gjøre noe med. Når jeg er bak i hagen, slår det meg alltid at jeg kunne sitte der i utestua med ei bok en kopp kaffe, – men så blir det liksom ikke sånn.

  2. Oi, så lurt! Kjempefin hage på hjul!

Legg igjen en kommentar

