Snart sjøsetting

Det er like før nå. I helga har tiljer og årer fått et par strøk Shipolin. Med alle mann til penslene, gikk det unna ute på plenen.

???????????????????????????????

Den nordlanske skønnheten er klar. Hun ligger allerede ute på hytta og mangler bare et ferskt strøk giftig bunnstoff. Om et par dager er hun på vannet. Da jeg kjøpte henne, presiserte jeg at det ikke var noe giftemål,- og vi er faktisk ikke gift ennå. Nå får vi se hvor mange turer det blir i sommer, – og det får avgjøre om arbeidet med å holde henne ship shape står i forhold til antallet timer jeg har henne i beauty salongen. Vi får se. Om jeg bryter forlovelsen, vet jeg det er mange andre der ute som gjerne overtar henne.

???????????????????????????????

Legg igjen en kommentar

