Hva vi har i vente

Jeg vet ikke om du husker det, men for to år siden laget jeg to bildeserier fra hagen. I sytten uker tok jeg to bilder i hagen hver lørdag, ett mot utestua og ett den andre veien. Jeg forsøkte å stå på samme sted, og så fotograferte jeg hagen som den var akkurat da, uten å rydde eller ordne noe som helst. På den måten fikk jeg med sånne aktiviteter og folk som er vanlige hos oss om våren.

Våren 2011 var veldig spesiell i hagen. Det var våren etter at vi hadde fått lagt om taket vårt. Mye av rotet fra snekkeriene ble liggende under snøen. Det er grunnen til at det blir så store kontraster mellom rotete og ryddig, grått og grønt. Desto morsommere å se på.

Vi har mye å glede oss til framover.

Og nå har jeg altså debutert som time lapse-produsent på YouTube.

6 responses to “Hva vi har i vente

  1. Er det to år siden?😯 Ja, tiden flyr

  2. Kjempeartig Hege, morsom og kreativ ide. Det blir sommer hvert år…..

  3. Husker den bilde-serien, Hege. Morsom greie å gjøre. Kunne tenkt meg å kopiert. Nå lærte jeg et nytt ord. Time lapse. Deilig med alt vi har i vente framover nå. Kilende forventning.
    Forresten, håper du har gitt meg «din stemme» i Inspirasjonsprisen 2012 via Facebook? I så fall, tusen takk.

Legg igjen en kommentar

