Ungdommen er kriminell

Store C var med meg en tur opp på jobben her om dagen. Han synes ungdomsskoleelever er veldig store, og litt skumle. Man har jo hørt ett og annet, – og det er ikke godt å vite.

DSC00730

Da vi hadde vært i klasserommet mitt og hentet det vi skulle, bøyde jeg meg ned et par ganger og plukket opp noe papir som lå og fløt ute i gangen. Fælt så mye papirskrot det var her, da, sa jeg.

Ja, det er mye kriminalitet på ungdomsskolen, sa C alvorlig.

Om tre år er det hans tur til å tre inn i de kriminelles rekker.

2 responses to “Ungdommen er kriminell

  1. Smiler…
    Flott gutt, da Hege!
    Flott fredag til deg!!

Legg igjen en kommentar

