Tusen knas

Noen ganger er man bare uheldig. Jeg skulle rydde ut av oppvaskmaskinen og inn i skapene. Da jeg strakte meg høyt, høyt opp i skapet, kom et lite Eystein-eggeglass ut av balanse og falt ned på benken. Der traff det min nye, rødprikkete kopp og slo hanken av den. I sammenstøtet sprakk også koppens skål og den tallerkenen den sto på. To skitne glass sto stablet i hverandre tett inntil tallerkenen, og jammen klarte ikke eggeglasset å sprette opp før det landet med et smell og knuste begge glassene.

Fem knuste gjenstander på ett sekund. Ikke dårlig! Ganske dårlig!

2 responses to “Tusen knas

  1. Snakk om fulltreffer!
    Også den fine prikkete julekoppen din da, Hege. Godt det finnes flere i butikken. Verre med Eystein😦

    Og ja, tenk om vi kunne møttes på bloggtreff i Kbh. Sammen med Gitte. DET hadde vært superhyggelig det.

    God aften!

    • Og det var verre: Thv oppdaga at den andre prikkete koppen også hadde fått hull – i bunnen. Jeg drar i butikken og spanderer to nye så fort det blir lørdag.

Legg igjen en kommentar

