Mattelærer i sinn og skinn

Ingen ting overlates til tilfeldighetene, – alt skal fremme læring: Kaffe til den store, te til den lille, adekvat påkledning og selvfølgelig Non Stop til den som regner riktig.

Mattelekser – here we come!

4 responses to “Mattelærer i sinn og skinn

  1. Du imponerer meg med energien din, Hege. Forstår at du som lærer har intense dager på jobb. At du også har overskudd til småbarn og lekselæring osv etter arbeidstid, gjør ekstra inntrykk.

    God søndagskveld.

  2. Ingen grunn til å bli imponert av energien min. Den er jeg født med, og den bare er der. Så lenge jeg har det godt, er den der. Men det er klart det merkes at vi har mye å gjøre. For å få alt unna, har vi nesten alltid seks dagers arbeidsuke, – i hvert fall 3 av månedens søndager jobber vi bortimot full dag. På den måten får vi ting unna. Det er lov å bli sliten og oppgitt av og til. Det hører også med.

  3. Du skriver så bra om så mangt, men dette leksebildet tok kaka for meg. Oppmerksom voksen, kul t-skjorte, litt kos og verdifullt samspill. Herlig. eller «hæli'» om jeg skal bruke østfolddialekta mi🙂

    • Så hyggelig tilbakemelding, Krumelure. Thv er realfagslærer, og han har moro av å lage seg sånne t-skjorter. Han har en med pytagoras, en med det periodiske system osv.

Legg igjen en kommentar

