Image

Hygge

8 responses to “Hygge

  1. Enig. Nydelig. hygge

  2. Den katta vil helst være oppå. Jeg har møkkete kattepoter på ryggen til den lyse genseren min. Hvordan? Lå på magen på sofane, vips så var dyret der, rett fra sølete uteregn og opp på ryggen min.

  3. Det er en god måde at koble af – bedre end at se uhyggelige film🙂

  4. Ikke mye uhygge å spore her i hvert fall, Donald🙂

  5. lisbeth58bula

    Noe så deilig. Både situasjonen og det faktum at du ikke «styler» før du tar bildet! Jeg kjenner meg jo igjen, liksom.

    • Styla, ja. Det er visst det folk gjør med hjemmene sine nå for tida. De styles når de fotograferes og de styles når de skal selges. Vi bor her i stedet vi. Og til din underretning: Det var skitryddig akkurat denne dagen altså.🙂

      • lisbeth58bula

        man kan satse på skitryddig eller hjemmekoselig. Det siste varierer hos oss på skalaen mellom hjemmekoselig-nettopp-lagt-ting-i-hauger til hjemmekoselig-like-før-det-ikke-er-det-lenger. ;-))

Legg igjen en kommentar

