Det var i går det, – og ikke i dag

I går var vi i konfirmasjon hos Sander. Vi spiste kake. Mye kake spiste vi, – så mye at jeg tenkte at det skal bli veldig, veldig lenge før jeg spiser kake igjen.

Da jeg kom til lunsj i dag, var det satt fram mengder av kaker på lærerværelset. Det er konfirmasjoner hver helg nå om våren, og det flommer over av kaker, så mange kaker at folk rett og slett må bli kvitt restene på enkleste måte, på jobben for eksempel.

Det var i går jeg bestemte meg for å ikke spise mer kake, men i går var i går, og i dag er i dag. Strengt tatt er det veldig, veldig lenge siden i går; synes du ikke?

4 responses to “Det var i går det, – og ikke i dag

  1. Det er alltid tid for kake!😀 Kos deg!

  2. Det skal bli lenge før du og jeg sammen vil ikke spise kake igjen. Jeg spiste altfor mye kake sist lørdag.Gratulere til Sander paa konfirmasjion

Legg igjen en kommentar

