Mini-Marius

På teamet mitt går det for tiden en smittsom form for graviditet. Av seks lærere har fire vært gravide omtrent samtidig. Nå skal det sies at de fleste av de gravide er menn, og det blir det som kjent ingen kul på magen av. Vi lurte på når vi begynte å si at gutta også er gravide, og jeg vet svaret på det. Det skjedde samtidig med innføringen av lang pappa-perm. Men vi klager ikke. Unger er råvarene i jobben vår.

Da førstemann meldte sin ankomst, tenkte jeg at jeg skulle begynne strikkinga. Nå har jeg gitt opp det prosjektet, – men èn mikroskopisk Mini-Marius ble det i hvert fall.

4 responses to “Mini-Marius

  1. så flink du er hege den er superfin❤ vil også ha sånn❤

  2. tnaww❤❤ hun er så søt❤❤

Legg igjen en kommentar

