Da jeg blogget Tuva Novotny

I Dagbladet på nett kom det nettopp opp et intervju med Tuva Novotny. I innledninga til teksten står det å lese:

Dagbladet): Googler du Tuva Novotny (32) viser det femte søket at en kvinnelig blogger mener at skuespilleren er det vakreste i verden.

– Ja, hva faen skal man si til det? Det er vel et kompliment.

Tihi, – den bloggeren må nok være meg. Det er jo jeg som skrev at Tuva Novotny er det vakreste som finnes, – og det står jeg for.

At det kommer opp som femte googletreff forundrer meg ikke. Det er et av innlegga med flest klikk her på bloggen.

4 responses to “Da jeg blogget Tuva Novotny

  1. Blir vel ikke færre klikk etter det intervjuet, tenker jeg.🙂 Fint å bli omtalt i Dagbladet – selv om det er veldig indirekte.🙂

  2. Det er dette som er noe av sjarmen og moroa med blogger. De kommer alltid høyt opp på Google-rankingene, ofte høyere enn avisenes nyhetssaker, selv VG og Dagbladet blir lett utkonkurrert. Hvorfor det er sånn vites ikke, men det genererer jo bare enda flere blogglesere, og slik blir bloggere viktige stemmer på nettet.🙂

Legg igjen en kommentar

