Daily Archives: 14.10.11

Fredag

Når jeg har mye å gjøre, tenker jeg med lengsel på fredagskvelden. Denne uka har vært hektisk, og jeg har ikke kommet meg hjem fra jobben før langt utpå ettermiddagen. I tillegg har to kvelder vært opptatt med møter. Når jeg fyker rundt og lurer på om jeg rekker alt, teller jeg ned til ukas beste dag. Fredag, fredag, fredag!

I morgen er det lørdag, og da skal jeg på jentefest, men i dag er det bare fredag. Sofafredag. Strikkefredag. TV-fredag. Fyre i peisen-fredag. Prate med Thorvald-fredag.

Det er høstfest på jobben i kveld, men det passer ikke meg på en fredag. For å få en duft av festlighetene, troppet jeg opp på et vorspiel og fikk med meg litt prat. Så kjørte jeg de andre på festen og var lykkelig over at jeg kunne sette kursen hjem til en ventende fredag.