Slutt for denne gang

Vi har visst flytta hjem fra hytta. 37 dager sammenhengende ble det i år. Sju av dem med regn, tretti med solskinn. Slett ikke verst. Vi har badet og solt oss, ligget i hengekøya, rodd båt, lest bøker, malt, snekret og montert peis og så har vi kost oss med familie og venner på de andre hyttene. Vi går fra hytte til hytte i ferien, og det skal visst være både sporty og bra, har vi hørt. Den siste kvelden inviterte vi på middag i kveldssola. En fin blanding av hyttevenner og byvenner fikk plass rundt samme bord, – så blir kanskje ikke overgangen for stor.

Hvis du klikker på bildet, ser du den flotte kaka mi litt bedre.

6 responses to “Slutt for denne gang

  1. Sikke en ferie, næste år vil jeg ikke ud og rejse, jeg vil være i vores sommerhus hele mine 3 uger, jeg vil som du nyde dagen og vejret, jeg glæder mig.
    Og så er jeg imponeret over al jeres træmaling, jeg har ikke fået malet noget i år, det må vente til næste år.

    • Vi er jo verdens heldigste, Lene, – for vi har tid til både og. Først en uke på tur, så resten av sommeren på hytta. Ferier kan lett bli veldig hektiske, og det er nok mange som savner mer ro og fred til å hvile ut.

  2. Ja, det lakker og lir. Godt med sånt påfyll som en sommer på hytta gir til en lang vinter. Skal hjem (til Salten 😉 ) neste uke. Den siste ferieuka for i år, så er det på’n igjen med heltidsstudier. Og du skal begynne med en ny 8.klasse? Det blir spennende

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om ord på veien

    • Kos deg i Salten, Kamelryttersken. Jeg starter opp med ny åttende klasse neste uke. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal blogge om livet i klasserommet, eventuelt hvor mye jeg skal blogge. Nå har jeg jo gjort det i tre år med den forrige gjengen min, og da blir det lett mye gjentagelse. Vi får se. Kjenner vi meg rett, så blir det nok noe 🙂

  3. Den kaka tar kaka! Mmm…

Legg igjen en kommentar

