Når solen går ned i vest,

– arbeider den late best,

sa min mor alltid.

6 responses to “Når solen går ned i vest,

  1. OK, du fikk jo malt rekkverket ditt da🙂

  2. Ja, er mye sannhet i det ordet

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, om å være blid

  3. When sun goes down in west
    The late one works his best!

    Jeg tror ikke du er lat.
    Jeg tror at man har brug for at være B menneske en gang imellem.
    Jeg har arbejdet fra kl.20 til 22. og fik endelig omplantet min yucca palme som var ved at vokse ind i loftet.

  4. Godt for deg, Donald.

Legg igjen en kommentar

