?Internetti?

Jeg har jo litt aa fortelle i dag ogsaa, men saa var det dette Internettet da. Naar vi bestiller paa booking.com saa krysser vi av for to krav foer vi velger hotell: Utendoersbasseng og fri Internett. Det foerste klarer de aldeles utmerket. Det er ikke grenser. Med det siste er det mer store ord og fett flesk, for aa si det saann. Internett? sier de med store oeyne og ser forskrekket paa oss, som om vi kommer fra en annen klode. Her fikk jeg i hvert fall bruke maskinen i vestibylen, men der er jo ikke mine bilder.

Akkurat naa er vi paa et fantastisk deilig sted med utsikt til Afrika eller deromkring og alt er bare velstand, – ja, bortsett fra at klokka er halv to og vi ikke har spist siden fire i natt og Thv staar ute for aa skifte dekk paa bilen. Det har vaert noen skjaer i sjoen, nemlig, .- men dem faar jeg fortelle om neste gang jeg kommer meg ut paa verdensveven.

Vi har forresten 30 aars bryllupsdag i dag, – og det er ikke det verste.

Hej daa!

8 responses to “?Internetti?

  1. Gratulerer med dagen 🙂

  2. Tillykke med jeres bryllupsdag, Hege! Det er så dejligt, når folk holder sammen – desværre er det er ikke helt så almindeligt nu, som det var tidligere. Og I er fem år forud for os 🙂

  3. Stort tillykke med bryllupsdagen, Hege 🙂

  4. Gratulerer så mye med 30 års dagen!
    Hva er din såkalte oppskrift på et langt forhold?

Legg igjen en kommentar

