Ikke vår, men sommer

Vårhagen er transformert til sommerhagen. Peoner og roser har begynt å blomstre, og alt er grønt, grønt, grønt. Når det regner, tar det omtrent ti minutter før jeg må luke i beddene mine igjen. Det tyter fram noe grønt absolutt over alt,

og jeg elsker det.

4 responses to “Ikke vår, men sommer

  1. Så stiiilig lysegrønn stol!!! >Digger den<

    • Det gjør jeg også, 9na. Den er kjøpt umalt på Jula. Thv og jeg kjøpte opp et helt restlager for en slikk og ingen ting i fjor høst. Jeg har malt flere av dem og gitt dem bort i gave. Enda står det en stabel i kjelleren, – men jeg rekker ikke male så mange jeg vil. De har dem i år også.

  2. Oh, lurer på om jeg skal ha et par sånne altså…!

Legg igjen en kommentar

