Det lukter regn

Når vi på våre kanter sier at det er helt tropisk, ville neppe en som holder til i tropene kjent seg igjen. Men varmt har det vært, – trykkende varmt i dag. Da vi kom hjem fra hytta, hadde jeg store planer om å gjøre både ditt og datt, – men det ble ikke verken det ene eller det andre. Litt vanning og en hagevandring var alt jeg fikk til.

Hvordan fire fridager kan gi meg feriefølelse er en gåte. Kanskje har det med varmen og sola å gjøre. Nå er jeg klar for ei viktig uke. Barna mine skal ha muntlig eksamen til torsdag, og det betyr at ferien er over. Jeg får nok å gjøre i dagene og kveldene som kommer.

Sola har gått ned. Verandadørene står åpne ennå, men det er fortsatt veldig varmt.

Det lukter regn.

2 responses to “Det lukter regn

  1. Vi har også haft nærmest tropiske temperaturer i de sidste dage, Hege – ja, man bliver lidt sløv 🙂 Her endte det med et kæmpe tordenbrag i går, og himlen åbnede sine sluser. Dejlige billeder du har taget!

Legg igjen en kommentar

