En smak av skolen vår

Alexander har laget en bitte, liten filmsnutt fra skolen vår. Det går unna, men du får i hvert fall en liten smakebit. Biten er så liten at du neppe kjenner hvor godt det egentlig smaker.

Der får du tro meg på mitt ord.

6 responses to “En smak av skolen vår

  1. Alexsander har definitivt et talent for å formidle stemning. Jeg tror han må være en flink ung mann 🙂

    • Jeg kjenner ikke Alexander. Han går ikke i min klasse. Til uka skal jeg søke ham opp og gi ham litt cred for den fine snutten, og da skal jeg fortelle at det finnes flere som liker filmen hans.

  2. Stilig! Alexander må gjerne begynne på MK. 🙂

    • Vi får se hva han finner på. Jeg tror han går i niende, og da har han ennå et år før han må velge videregående skole.

Legg igjen en kommentar

