Han får ikke kommentert

En av leserne mine får ikke kommentert her på bloggen, og nå lurer han på hvorfor. Jeg kan jo ikke svare på sånt. Jeg har ikke peiling.

Selv har han smartlog-blogg, men det skulle ikke ha noe å si. Han har forsøkt å legge inn kommentarer både med og uten sin egen bloggadresse logget inn, og han har forsøkt en annen nettleser. Det funker bare ikke.

Kan du hjelpe?

10 responses to “Han får ikke kommentert

  1. Hva betyr «får ikke kommentert her på bloggen»?

    Får han ikke sendt inn kommentar, eller forsvinner kommentaren etter den er sendt?

    • Han fyller inn all informasjon, skriver kommentaren og trykker på «Send kommentar» – og så forsvinner den. Den kommer aldri fram til meg. Jeg vet ikke om han får noen feilmelding. Gjør du det, Farmer?

      • Ok, så ha får sendt kommentaren. Da høres det ikke ut som en nettleserfeil. Du har sjekket spamfilteret ditt?

      • Du løste det du, Undre. Det falt meg ikke inn at han skulle havne i spamfilteret. Hvorfor gjør han det? Jeg fant nemlig kommentarene hans der nå, og har gjenopprettet dem.

        Kan du også fortelle oss hvorfor han ikke kommer direkte inn?

        Takk skarru ha!

      • Yay! 😀

        Akismet som er de som styrer med spamfilteret vårt kan av og til være litt for glade i å fange spam. En stund fikk jeg ikke kommentert i min egen blogg uten å gå rett i spamfilteret engang!

        Om det fortsetter nå etter at du har hentet fram kommentarene igjen må kommentatoren din ta kontakt med Akismet på http://akismet.com/contact/ og be dem slutte å spise kommentarene hans.

      • OK, – takk i alle fall 🙂

  2. Hei!

    Dette er bare en test for å se om min kommentar kommer med. Jeg har wordpress-blogg.

    Du kan bare slette denne når du ser om den blir publisert eller ikke.

  3. Testing (bare slett)

Legg igjen en kommentar

