Heia, Maren

Som vanlig nå i ferien startet jeg dagen med en liten runde på nettet. Det er ikke det verste jeg bruker tida mi til. Hvis du har lyst på noe nytt, vil jeg anbefale en blogg nå på årets første dag. Maren skriver om både det ene og det andre. Hun er ung, gravid og lærer. Maren har en var og fin tilnærming til livet. Bloggen hennes er litt sånn dvelende og underfundig, og selv om hun er veldig ung, kjenner jeg meg så godt igjen i hennes syn på livet. Maren skriver også om de vanskelige sidene ved livet sitt, og her er det mye å hente for oss alle.

Jeg synes du skal ta deg en kikk inn.

2 responses to “Heia, Maren

  1. Tak for anbefalingen, Hege, jeg glæder mig til at kigge ind hos Maren. Godt nytår til jer!

Legg igjen en kommentar

