En liten rest lykke

En kollega tipset meg om en vakker, liten svensk film, og da jeg kom hjem fra jobben i kveld, ble jeg enig med meg selv om at den skulle være premien etter en lang dag på jobben. Hvis du også trenger en premie eller en aldri så liten oppmuntring, – et håp for framtida, så synes jeg du skal sette av fjorten minutter og møte Ebba og Torgny og deres kjærlighet i livets siste kapittel.

5 responses to “En liten rest lykke

  1. Ååååhhh, så nydelig film! Så trist og så varm og så flott på en gang.

  2. Elisabeth

    Denne rørte meg sterkt. Tusen takk for at du delte, Hege.

    Mvh Elisabeth

  3. Så inmari fin.

Legg igjen en kommentar

