Roser og barn

4 responses to “Roser og barn

  1. Herlig idyll! Den grønne stolen din er helt knall!

    • Takk for det, 9na. Stolen er ikke min lenger. Jeg har gitt den videre. Dette er nemlig Thv og min nye gaveide. Vi har kjøpt et restlager med trehvite stoler av dette slaget, og så maler vi dem og skriver mottagerens navn nedover fronten og gir den bort i fødselsdagsgave eller innflytningsgave eller whatever. Men jeg skal altså male noen til meg selv også – hvis det blir sommer en gang til.

  2. Sikke nogle dejlige billeder, Hege! Lige til et magasin for haveidyl. God weekend til jer 🙂

Legg igjen en kommentar

