Flinke, flinke Marthe

Bloggen min er viktig, og jeg jeg vil at den skal se pen ut. Jeg brukte halve natta på å mislykkes med å få orden på sakene etter at WordPress hadde sletta mitt yndlingstema.

Nå har Marthe ordnet opp, og det ser greit ut.

Tusen takk, ungen min!

4 responses to “Flinke, flinke Marthe

  1. Dejligt med hjælpsomme og dygtige børn 🙂

  2. Jepp, – og mine er begge deler 🙂

  3. Hun er god, er Marthe – så måske skulle du sætte dig på skolebænken til vinter med Marthe som «blogg-lærer» 🙂

    • Ja, jeg tror det, Donald. Bloggingen kan jeg, men jeg er fullstendig blank når det gjelder disse kodegreiene. Eller nesten blank, – jeg kan visst midtstille en tekst, lage mellomrom og sånt, men det er også alt.

Legg igjen en kommentar

