Brodd

Jeg holdt på å male en stol inne i utestua. For å komme til satt jeg på gulvet og vrikket meg framover. Plutselig kjente jeg at vepsen som hadde vimset rundt meg noen minutter hadde kommet i beknip under min smekre bak.

Det likte den ikke, for så si det mildt, – men det gjorde ikke jeg heller. Jeg tror jeg kan ha kommet i skade for å drepe den i prosessen, og den hevnet seg ved å etterlate brodden i mitt indre.

Jeg får den bare ikke ut.

3 responses to “Brodd

  1. Mange medfølende tanker til dig – det gør så forbandet ondt!

  2. Ja, det gjør det, Uffe, men jeg overlevde. Det er mer enn man kan si om vepsen.

  3. Hahahahaha!

Legg igjen en kommentar

