Når lærerne streiker …

5 responses to “Når lærerne streiker …

  1. Vi havde fri hver fjortende dag, hvis ikke der var andre fridage, så lukkede skolen på en almindelig dag! Det var for at børnene skulle have lov til at være børn.

  2. Her i Norge tror jeg de kalte sånne fridager for månedslov.

  3. Kære Hege, jeg vil lige fortælle dig, at Bente har inviteret til blogtræf den 22/8 i Frederikssund – først på Willumsens museum og derefter hjemme hos hende selv. Kig evt. her:
    http://www.bentehoffmann.dk/blog/et-blogtraef-til-med-indlagt-kultur

  4. Det skulle jeg gjerne vært med på, og takk for at du informerte meg. Vi begynner å jobbe etter ferien omkring den 16. august, og derfor tror jeg neppe at jeg kan dra til Danmark den helgen. Sånn må det være. Vi har veldig løse planer for sommeren, men tror vi skal til København i august, men altså tidligere enn den 22. Takk likevel.

  5. Tilbaketråkk: Ei som tjener penger på streiken « Livet leker

Legg igjen en kommentar

