Mariannes lange, tunge bakker

Vi som omgås her i Bloggverden blir etter hvert ganske godt kjent. Noen av oss møtes også av og til i det virkelige liv. I dag tenker jeg bare på Marianne. Hennes blogg er en av dem jeg har lest lengst, og jeg har med beundring fulgt med på hvordan hun har taklet et liv fylt med lange, tunge bakker. Hun har trasket og gått dem år etter år, – uten å klage, og nå i vår hadde hun endelig kommet opp på en topp og kunne se utover.

Det skulle ikke vare, og nå må hun til å klatre igjen.

6 responses to “Mariannes lange, tunge bakker

  1. Tak for dit indlæg. Det er først nu jeg ser, hvad der er sket hos Marianne. Det var ikke den multihandicappede denne gang – måske skal du slette min kommentar.

  2. Jeg lurte litt på det første innlegget, Donald, – og nå er det slettet. Og Marianne ser ut til å måtte tåle alt.

  3. Noen mennesker får jo alle motbakkene og nå må hun gå dem helt alene. Stakkars. Hvordan skal hun klare dette da?

  4. Ja, det er forfærdeligt, Hege – jeg er også dybt rystet …

  5. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si engang. Men har tenkt på dem i hele natt.
    Det er ihvertfall sikkert at det finnes ikke noen form for rettferdig fordeling her i livet…

  6. Det spør jeg meg om også, 9na. Men den dama er tøff, og hun har god trening.

    Det er vi alle sammen, Madame. Tenk at det går an.

Legg igjen en kommentar

