Takkekort nummer 11

Jeg fikk flere bøker til bursdagen min. Denne er ganske spesiell. Femtitallet på utsiden står der ikke for å fortelle at jeg fylte 50 år da jeg fikk den.

I stedet handler det om femti steder å besøke i Skandinavia. Boka er midt i blinken for Thv og meg akkurat nå. Vi har god tid og anledning til å reise på korte og lange turer.

Femti spise- og overnattingssteder i Skandinavia. Egentlig er dette en skikkelig coffee table book, – en sånn som kan ligge på bordet til adspredelser når man trenger å drømme seg bort fra hverdagen.

Jeg har ikke tenkt at vi skal nøye oss med å se. Kanskje kan jeg om en stund lage en bloggpost der jeg forteller at vi har besøkt et av disse flotte stedene.


Tusen takk for gaven!

5 responses to “Takkekort nummer 11

  1. Der er så mange smukke og interessante steder at se i Skandinavien, og jeg håber stadig at jeg vil kunne klare nogle rejser her til foråret.

  2. Hej Hege!
    Guess what … this is where Mitch and I stayed when we visited the places my family lived in Danmark! It was fabulous and we loved it. But the staff were very busy. They tried to offer me crap soup in the restuarant one night. Of course she meant Crab soup!! He HE!! Lots of lovely memories there… waking up to the sound of the church bells, fogs, fresh berries and yoghurt for breakfast and… crap soup ( it was the best crap I have ever tasted!!!!)

  3. I remember you telling us about the crap soup when you visited us, Amanda. May be we will stay at Svostrup kro sometime. Thank you for the pictures you sent me from your stay there.

  4. Hei
    Så morsomt at Svostrup kro er tatt med i denne boken. Der har nemlig jeg vært flere ganger og jeg drømmer meg hele tiden tilbake til den første påsken mannen min og jeg ferierte sammen og vi helt tilfeldig havnet på denne kroen. Denne boken vil jeg også ønske meg 🙂

  5. Det ser ut til at vi må legge inn et besøk på Svostrup kro, Kirsten. Jeg skal se hva jeg kan få til. Boka bør du absolutt ønske deg. Den er fin å bruke som drømmevinger når hverdagen blir litt grå.

Legg igjen en kommentar

