Takkekort nummer 9

Damer pleier gjerne å få smykker til bursdagen sin. Det fikk jeg også. Vanligvis bruker jeg lite smykker, men noen ganger kan jeg pynte meg med et hjerte eller to.

Dette grønne settet fikk jeg av ei venninne jeg er veldig glad i. Er det ikke pent?


Tusen takk for gaven!

5 responses to “Takkekort nummer 9

  1. Jo, det var kjempefint…!

  2. Jo, det er meget smukt, Hege – tillykke med det fine sæt 🙂

  3. Ja dem kan du godt gå med en gang imellem – når du skal være fin 🙂 Tillykke, du fortjener de smukke hjerter.

  4. Takk for det, folkens. Jeg skal snart prøve dem.

  5. Jeg synes de er meget smukke – meget spændende med limegrønne hjerter.

Legg igjen en kommentar

