Takkekort nummer 5

Sjekk dette fatet, da dere! Det kan demonteres og stables sånn at det tar liten plass. Snakk om grønnfarge. Jeg gleder meg til å fylle det med oransje klementiner.


Tusen takk for gaven!

2 responses to “Takkekort nummer 5

  1. Det var da et knalltøfft fat til en sprek kvinne.
    Utfra dypden på skålene kan du sikkert ha i litt vann og klippe blomster fra haven til en fest også – eller hvorfor ikke et dekadent tapasfat til en fredelig fredagskveld.
    Når jeg tenker etter må jeg nok innrømme at det fiinnes enkelte hyllevarmere i det phenixmumske hjem – det skal ikke hende igjen. Bruk eller kast:O)

  2. Det hadde jeg ikke tenkt på, phenixmum, at jeg kunne ha vann og blomster i det.

Legg igjen en kommentar

