Takkekort nummer 4

Jeg har fått mengder av blomster til fødselsdagen min. De fleste står her og blomstrer ennå. Mange ga meg roser, men en bukett skiller seg ut. Det er en liten, tett bukett, og i går var den dekorasjon på bordet da vi hadde gjester.

Den er spesielt nydelig med alle sine farger og sitt litt lurvete preg. Den passer meg, og nå har jeg laget et vårbanner av den, så kan jeg kose meg med den også etter at den har visnet.

Hvem jeg fikk den av?

Mine 57 små på skolen.

Tusen takk for gaven.

5 responses to “Takkekort nummer 4

  1. Tillykke 🙂 Det var den bedste gave at få.

  2. Det synes jeg også, Donald.

  3. Kjære Hege
    GRATULERER MED DAGEN!! Du er verdt alle blomster i verden!! Med dine fantastiske innlegg og oppmuntringer på livet leker, mailer du sender når andre trenger det og ikke minst ditt ukuelige optimistiske humør som gjør hverdagene litt bedre for dem rundt deg. Når du i tillegg gir alle dine elever kunnskap til bånn og innsats er det ikke rart at de vil gi deg verdens søteste bukett! Jeg setter veldig stor pris på deg! Nyt helgen og alle dager som kommer i ditt 50 ende år ( og videre selvsagt hehe). Klem til deg!!

  4. Tusen takk, Heidi. Det var pene ord som varmer i en gammal skrott 🙂

  5. Hvor er det rørende, at du fik blomster af dine 57 små på skolen! Jeg håber, I havde en rigtig dejlig dag.

Legg igjen en kommentar

