Takkekort nummer 3

Jeg tror jeg kunne venne meg til å bli femti år. Det gir virkelig mersmak. I dag har jeg blitt feiret av både elever og kolleger. At lærerne skulle gjøre noe ut av det, visste jeg. Sånn er det hos oss, men ikke mindre hyggelig for det. Men at elevene møtte meg med blomster og kakefest da jeg trodde jeg skulle til time, – det var en overraskelse. Og så måtte jammen mor ty til tårene. Sånn er det med oss gamle damene.

Da jeg kom hjem fikk jeg femti roser av min kjære. En stor, deilig bukett.

Men det er mer. For en stund siden bestilte han flybilett til Stockholm for oss to. Tre dager skal vi være der i vinterferien. Vanligvis er det jeg som ordner med hotell, og jeg hadde allerede funnet et billig et, et sånt med bad på gangen, men da trodde kjæresten jeg hadde tørna,- så han overtok.

Ta en kikk på Hotel Sven Vintappare. Det ligger midt i Gamla stan, og rommet Thv har bestilt er så romantisk og lekkert at jeg virkelig har begynt å glede meg. Trykk på lenken der det står Superior, så får du en 360 graders rundvisning.

Og hvis noen av dere har noen tips om hva vi kan gjøre i Stockholm, fine spisesteder, – eller helst spesielle, så mottas alle forslag med takk.

Tusen takk for gaven!

2 responses to “Takkekort nummer 3

  1. Viss eg er like kul og tøff som deg når eg blir femti skal eg vere glad.

    Gratulerer med å ha overlevd så langt!

  2. Det var da en veldig hyggelig kommentar å få dagen etter at man fylte et halvt hundre år. Tusen takk!

Legg igjen en kommentar

