Takkekort nummer 2

Ikke tror jeg på engler, og ikke er jeg særlig engleaktig verken i sinn eller skinn.

Likevel var det noen som ga meg en deilig engel i fødselsdagsgave. Det er en søt engel, beskjeden og forsiktig av natur. Ansiktet har et uskyldig uttrykk.

Nå har jeg plassert henne i vinduet, og der kan hun stå og minne meg på ett og annet.

Tusen takk for gaven!

2 responses to “Takkekort nummer 2

  1. Den var nydelig! Eg er ikkje ein engleperson heller, og har total fobi mot nips (einaste som ikkje har ein praktisk funksjon i mitt hus er bøkene mine, men dei må vere der… jo, og bilder på veggane har eg visst og, men det er det), men denne engelen kunne eg faktisk hatt! Ho var nydeleg bakfrå og…

  2. Jeg er heller ikke særlig nipsete av meg. Jeg liker vakre ting, men aller helst vakre bruksting. Denne er et unntak. Det beste er at den fikk en fin plass i vinduet. Det dumme er at vi ikke kan se baksiden samtidig som vi ser forssiden.

Legg igjen en kommentar

