Takkekort nummer 1

Det vanker gaver når man fyller runde år. Mange og fine gaver. Siden de fleste som var i selskapet mitt leser bloggen min, tenkte jeg den kunne fungere som takkekort også.

Husker du denne?

Jeg skrev om den nettopp dag jeg strevet med vottene som Marthe skulle få (Det er dem du ser nederst til høyre i bildekollagen).

Nå har jeg fått boka, og den jeg fikk den av var nettopp Marthe. Biblioteket i Fredrikstad har ikke denne boka, så hver gang jeg vil låne den, må de bestille den fra et annet bibliotek. Nå eier jeg den og kan bla i den så mye jeg vil.

Jeg vil!

Jeg har lyst til å strikke nesten alt jeg ser i den, men det kommer neppe til å skje. Disse små babyvottene, derimot. Dem skal jeg prøve meg på.

TUSEN TAKK FOR GAVEN!

3 responses to “Takkekort nummer 1

  1. Og hjertelig tillykke med fødselsdagen, velkommen i de voksnes rækker 🙂

  2. Bare hyggelig, Mams!

  3. Takk for det, Lene.

    Takk igjen, Marthe.

Legg igjen en kommentar

