Frisk, norsk ungdom

Jeg måtte bare ta et bilde av dem, sønnen og kjæresten. Etter at han hadde vært på lang vakt og stelt de gamle, hev de seg i skiutstyret for å dra på tur i marka.

Det får ikke hjelpe at de er tjueto år gamle. De ser ut som to søte Sanasol-unger der de står og smiler, og jeg blir så glad i hjertet mitt av at de er så sunne og friske og forelska og pene og deilige og ….

Mammaprek, igjen!

4 responses to “Frisk, norsk ungdom

  1. Skjønne er de da… 🙂

  2. Lige da jeg så billedet, troede jeg, det var Thv i en lidt yngre udgave. Men det er måske heller ikke så mærkeligt …

  3. Så fine de var (er). Og mamma’er har alltid lov til å skryte av sine. Ingen er vakrere, vet du 🙂

    Ha en fin søndag!

  4. Det synes jeg også, 9na.

    Hvis Thorvald Henrik ligner på Thorvald Fredrik, så kan det ha sin forklaring, Uffe. Morsomt at du sier det, for jeg ser det ikke.

    Hvis noen skal bedrive mammaprek, så må det være mammaer, Randi.

Legg igjen en kommentar

