Jeg vil danse mot vår

Da jeg kom hjem i ettermiddag, var det bare seks kalde grader. Sammenlignet med den kulda vi har hatt, var det nesten litt lummert.

Og det blir vår.

Helt sikkert.

9 responses to “Jeg vil danse mot vår

  1. Du Hege,min Hege.
    Nå har du faktisk fått meg til å gråte!Ikke på grunn av sorg,men på grunn av en enormt vakker musikk- følelse.
    Hjertelig takk!!!!
    Trodde faktisk at jeg var blitt helspansk når det gjaldt musikk.Flamencoen med sine vaiasjoner,som for eksempel copla,forguder jeg.

  2. Det bliver vår og din sang er da med til at bringe den tættere på 🙂

    Og så ligner violinisten grand prix vinderen 🙂
    Og nu har jeg googlet ham, og det er så også ham 🙂
    jeg kan bedre lide ham sådan her:-)

  3. Du Hege,min Hege.
    Nå har du faktisk fått meg til å gråte!Ikke på grunn av sorg,men på grunn av en enormt vakker musikk- følelse.
    Hjertelig takk!!!!
    Trodde faktisk at jeg var blitt helspansk når det gjaldt musikk.Flamencoen med sine variasjoner,som for eksempel copla,forguder jeg.

  4. Alexander Rybak husker jeg at have set på TV, hvor jeg undrede mig over at han optræder så afslappet med violinen, der trods alt kræver en fuld kropsbevidsthed for at man kan «styre» instrumentet.

    For vårens vedkommende, så må du se at få hyacinter og tulipaner i vinduet, – det hjælper. Vintergækker, (Galanthus nivalis, norsk vistnok snøklokke) kommer op gennem sneen midt i vinterkulden (dog ikke under 5°C tror jeg) – og så er det jo skønt at lytte til en sang som den, du har sat på her 🙂

  5. Så fint at du likte posten min, da, Grethe, selv om du gråt en skvett.

    Det er nok GP-vinneren, Lene. Disse to var de eneste som hadde denne sangen på YouTube, selv om jeg hadde foretrukket noen andre.

    Jeg skal se om jeg får noen blomster i vinduet, Donald, – men jeg vil nå helst ha dem utendørs. Det er først da det er vår.

  6. Ja vist bliver det vår en dag; men først skal vi lige igennem februar.
    Det er ikke for ingenting, at den måned bliver kaldt Den Lille Onde.

  7. Jeg synes mars er den tunge måneden, Farmer. Det er skuffelsens måned for meg. Den lurer meg til å tro at det er vår: Sol, varme og hvitveis den ene dagen, – snø og vind den andre.

  8. Jeg vil også danse mot vår. I dag kom solen tilbake her jeg bor og jeg har arrangert en liten SOLFEST for meg selv!

    Nå er jeg endelig tilbake i bloggverden. Etter 3 uker frivillig ferie og 1 uke ufrivillig fravær (virus på maskinen) er det godt å ta en besøksrunde igjen.

    Med ca 800 feriebilder, blir det en del blogging i tiden fremover. Ikke alle de 800 bildene, men en god del vil jeg dele med mine bloggvenner. I dag er det omvisning på hotellet mitt.

    Ha en fin uke!

  9. Velkommen tilbake, Randi.

Legg igjen en kommentar

