En ørliten tøtsj av Eva Joly?

Vi er storforbrukere av lesebriller her i huset. De ligger over alt: Tre par på soverommet, et par på badet og nissene vet hvor mange som befinner seg gjemt rundt i stua. Likevel hender det jeg ikke finner briller når jeg skal sette meg til med avisa.

I går var jeg innom en kiosk, og der hadde de fått inn nye briller. Jeg kjøpte tre par, og disse likte jeg spesielt godt: Runde nede, rette oppe, – sånne man kan myse over kanten på når man ikke leser.

Har de ikke en bitte liten tøtsj av Eva Joly?

Ikke det, nei!

11 responses to “En ørliten tøtsj av Eva Joly?

  1. …Å jo, jeg synes det er mer enn en tøtsj jeg da…

  2. Jo du kan ikke undgå at skræmme alle korrupte politikere væk med de briller på 🙂

  3. Du er meget smukkere 🙂

  4. Jeg kan skrive hos dig nu !!!!!!!! Hurra !

  5. Det er jo ikke alle som ønsker seg en liten tøtsj av Eva Joly, -men jeg gjør jo det. Jeg håper jeg skremmer dem som fortjener det, dax2. Tusen takk, Losarinas mor. Har du ikke kunnet skrive hos meg før?

  6. Hehehe…bare en liten hårfarging nå, så… 😀

  7. Sikke nogle fine briller du har købt! De er vist røde lige som mine 🙂 Ja, der er smart, at det er halvbriller – det ser jeg aldrig her.

  8. De brillene til Eva Joly har jeg lagt merke til før, de er kule. Dette minner meg på at jeg skulle kjøpe et ekstra par briller, har bare ett som funker nemlig. I New York så jeg flere kvinner med en (for meg) ny type briller, litt rundere i formen, men svarte og litt tykke. Det fikk jeg lyst på.

  9. Jeg har ikke sett så mange av dem her heller, Madame, – men disse fant jeg altså i kiosken. Jeg vil helst ha noen som er enda mindre og rundere, – sånne som Madame Joly har.

    Hvordan klarer du deg met et par fr.? Jeg svimer rundt med dem og legger dem her og der og everywhere, – derfor må jeg ha mange.

  10. Det var et veldig fint bilde av deg 😀

  11. Takk for det, Britt Åse.

Legg igjen en kommentar

