Sent ute, som vanlig

Plutselig får jeg anbefalt et syngemenneske, og så er jeg helt frelst. Det skal innrømmes at jeg er ei sinke på å få med meg både bøker, filmer og musikk. Når alle andre nærmest er ferdige med fenomenet, – først da kommer jeg på banen.

Men nyte dama kan jeg jo uansett. Det kan du også. Her er det energi nok for oss begge to i lang tid framover.

Og du, – legg merke til blikket til han som ser ut til å være den eneste mannen i salen.

Velbekomme.

8 responses to “Sent ute, som vanlig

  1. akeleiedamen

    dagens energi-kick! for i dag og the rest of the week! Husker henne på et musikkprogram for etpar års siden, hun gjorde inntrykk,men jeg har ikke hørt på henne siden. En dame som vet hva hun synger om. TAKK for at du minnet meg på henne igjen. Keep on rocking-!

  2. Hvem er dette velsyngende damemenneske, som er ved at tabe tøjet?

  3. Jeg har også en vag forestilling av at jeg har sett/hørt henne før, akeleiedamen. Hun har jo vært med en stund, så det ville ikke være så merkelig. Trøkk er det i hvert fall, – og jeg liker trøkk.

    Jeg merket meg også at hun var i ferd med å miste tøyet, Madame. Artister (Les: kvinnelige artister) skal visst nesten miste tøyet. Men synge kan hun, – Beth Hart. Du finner masse informasjon om henne på nettet. Hun er bl.a. på Wiki.

  4. Sist men ikke minst, altså. Jeg ser at du rekker det mest utrolige om dagen jeg, ikke rart du er litt sen med noe med det tempoet du har… (Men jeg hadde ikke hørt damen før jeg heller da).

  5. Tid har jeg i grunnen ikke så verst med, 9na. Du må ikke glemme at jeg lever et liv uten barn 75% av månedens dager. Da blir det mye tid. Men jeg merker at jeg er litt treg, særlig når det gjelder å lese de bøkene «alle» leser. Når diskusjonene er over, – først da er jeg i gang. I går så Thv og jeg den franske filmen «Klassen». Jeg husker at kollegene mine diskuterte den i fjor 🙂

  6. Hold da op et organ – og hende har jeg heller ikke hørt om – tak fordi du deler 🙂

  7. Beth Hart er herlig ;-}
    Hun har vært her på Bluesfestivalen flere ganger og er ønsket hjertelig velkommen tilbake…..

  8. Dere som holder dere med bluesfestivaler har selvfølgelig oversikten.

Legg igjen en kommentar

