Tenk om

Tenk om jeg hadde vært søt og beskjeden. En sånn som venter på tur og ikke avbryter andre. Tenk om jeg tenkte meg om før jeg snakket – alltid, og holdt meg litt i bakgrunnen. Tenk om jeg var forsiktig og ettertenksom, en stille og forsiktig person. Tenk om jeg var blyg og sjenert, – litt avventende og forsiktig, en sånn som ikke vil stikke seg fram.

Tenk så merkelig det hadde vært.

9 responses to “Tenk om

  1. Ja, tænk så mærkeligt det ville have været, tænker jeg også om mig, Hege 🙂

  2. Hummm så ville du ikke være dig. 😀

  3. Det ville vel ikke vært meg, – Catarina, – men noen ganger kunne det vært en fordel å ikke være fullt så mye bare meg.

    Så er vi flere, Liselotte.

  4. godt du er dig 🙂

  5. Vi dem vi er 🙂

  6. Britt Åse

    Sukk, sånn tenkte jeg i dag også…

  7. Så er havde vi jo ikke været dem vi er – og du havde slet ikke været Hege 🙂

  8. Jeg er slik. Og i yngre år drømte jeg om å være motsatt. I mange, mange år. Nå er jeg derimot ganske fornøyd.

  9. Det er i hvert fall ikke lettere å være det ene enn det andre.

Legg igjen en kommentar